10 Mar 2014

sifrelerinizi not edin

Bilgisayarıma virüs girdi truva atı ,trojan efenime sölim daha neler neler.Temizledim mi tam olarak bende bilmiyorum ama ,ekran büyümüyor, donmuyor vb..Mozilla çökünce kaldırıp yeniden kurdum bütün şifreler tarayıcıda otomatik şifre ve verileri aktar seçeneğini seçmeyince bloga giremedim şifreyi hatırlamıyorum.Şifre yardımı bölümünden sorulan soruları cevapladım.Googledan 3-5 iş günü içersinde cevap alacağıma dair mail geldi.Aldığım mailde verdiğim bilgilerin eşleşmediği üzğün olduklarını belirtiyorlardı benim kadar üzülmüş olamazsınız....

Birde 2 adımlı doğrulamayı etkinleştirdiğimden işim zordu.Tekrar şifre yardımı bölümünden en son bölümde bilgileri eksiksiz hatırlayamadıklarımı tahmini rakamlar girerek ve telefon numaramı ekleyerek gönderdim.
Ertesi gün cep telefonma kod geldi vee ta daa şifreyi değiştirip girdim..Günaydınn bu arada bundan sonra burdayım aman ,şifrelerinize mukayet olun haydi kalın sağlıcakla.En kısa zamanda ziyaretlerinize geleceğim.


10 yorum:

  1. EEE !!ne diyelim bizde çok geçmiş olsun, haşgeldin Funda'cım..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. temizlemişsin ya önemli olan o
    bloğumda çekiliş var beklerim canım

    YanıtlaSil
  3. canım çok büyük geçmiş olsun.... Arda öyle sorunlar olur neyseki atlatabilmişsin....
    yeni postlarında görüşürüz :)

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun, sistem yedeği almak önemlidir, iyi ki ucuz yırtmışsın. :)))

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe