23 Eyl 2013

Antalya'da kadın doğum doktoru arıyorsanız ali fuat şengör şiddetle tavsiye ediyorum.

hamile olduğumu öğrendiğimde devlet hastanesinin biri 8hafta 4 günlük ,biri 6 hafta 6 günlük ikiz embrio BURADA tanısından sonra doktor arayışına girmiştim.100 yılda bayan doktoru bulmuştum çok memnundum güler yüzü,insanı  sakinleştiren ve huzur veren konuşmasıyla kendinizi güvende hissetiren bir doktor.
ama gelgelelim 7aydan sonra yollarımızı ayırmak zorunda kaldık.hem hastaneye hem doktora 1.200 bayılmak bizi oldukça zorlayacaktı.

uzun bir süre netten doktor ve hastane araştırdım.andeva bana çok yakındı ama oradaki dr bana ''başka şansınız da yolunuz da yok tüp bebekten başka''demişti ya dr gördükçe sinirlerim tavan yapıyordu ve fiyat burada da tuzluydu.

bir arkadaşımın tavsiyesiyle vitale hastanesi nin yolunu tuttum.ama doktorları önceden nette araştırma yaptım ve doktorumun ali fuat şengör olmasına karar verdim.yılın doktoru seçilmiş.ama öyle kolay değil fuat beyden randevu almak, düşürmek haftalar öncesinden almanız gerekiyor randevuyu..

tabi vitale'yi bilmeden önce andeva ya gitmiş buradaki dr bebeğimin çok zayıf olduğunu  vs vs söyleyip iyice moralimi bozmuş öyle göndermişti eve.

doktorla tanıştığımda oda bebeğimin  çok zayıf olduğunu onayladı ve menü listesi hazırladı.benim için çok zor bi süreçti ne yersem çıkarıyordum doğum anına kadar kustum.verilen listeye uymuş ve bebişim 3.100grm olmuştu.
hastaneden de ali fuat beyden de çok memnunum.ve fiyatlarıda diğer hastanelerin biçtiği fiyatın yarısı vee yeşil önlükleri yok cicili,bicili çiçekli önlükler..ve odalarınız süsleniyor.lakin eşimin teyzesi herşeye müdayim olduğundan onu vermeyin,bunu yapmayın vs vs.hastanenin çalışanı doktor ya kendileri ne o canım geceliklerle bir resim çekildim ne odamızda resim çekildik ne de oğluşum dünyaya geldiğinde kızlarla ve eşimle bir fotomuz bile yok.kimseyi yaklaştırmadı zararlı diye..neyse ne yapalım sağlık olsun.

bu bizim odamız allahtan onuda canan ablam çekmiş:)) diğer resimde odamızın içi refakatçi bölümü tabi bizim kokoş pınar bayıldı bu köşeye.hem  fiyat konusunda makul hem doktoru şiddetle tavsiye ediyorum.

2 yorum:

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe