7 Şub 2013

artık iplerden paspas

rahmetli annem artan ipleri asla atmaz onları toplar ya kilim ördürür ya da paspas yapardı.rengarenk yuvarlak,kare ve yıldız modeli..benim çeyizime de kare ,yıldız her modelden koymuştu ama ben ne yapacağım bunları hazırları satılıyor hiç güzel değil deyip hepsini kaldırmıştım. ve ördürdüğü bütün kilimleri de ona buna hediye ettim.şimdi çok pişmanım hele rengarenk ve renk ahengi çok uyum sağlayan çekyat örtüsü örmüştü.onuda bıraktım :( 
annem öğreneyim diye başlamıştı bu paspası bazı sıraları fazla gitmişim çok dikkatli bakılmazsa fark edilmiyor.
paspasın sonundaki beş parmak kısmını da annem yapmıştı.işte elimde olan bir tek bu var.
yelek ve patiği ablam yaptı.

4 yorum:

  1. Bazen bende sıkılıp veririm sonra keşke saklasaydım derim oluyor bunlar.Paspas çok güzel ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok pişman oldum.annemden kalanları vermekle.teşekkürler

      Sil
  2. eskiden çok kullanılırdı ama artıkkalmadı ki:(

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe