10 Kas 2012

iki badi yaptım şifayıda kaptım:)

iki badi daha süsledim betül'ün harfleri pek muntazam olmadı.ama olsun bir dahakine olur:)) Efe ve betül'e yaptıklarım paketlenip İzmir'e gidecek..çam sakızı çoban armağanı her yanım ağrımakta grip olmak istemiyorum:(( ilaç içememek gibi bir sorunum var çünkü..c vitamini takviyesi yaptım bol bol..fazlasıda iyi değil midemi bulandırdı:((  kimseler kapmasın şu grip denen illeti..zira aşkım fena halde.yastığımı ,battaniyemi alıp salona taşınıyorum..bu sefer ona bakamayacağım ,yanına fazla yaklaşmıyorum mazaretim var asabiyim ben:))


5 yorum:

  1. çok geçmiş olsun, paçavra hastalığı demiyorlar boşuna gribe...insanı paçavraya çeviriyor...ne derler ilaçla 7 günde ilaçsız 1 hafta geçer miydi neydi...badi çok cici olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşeşkkür ederim.artık 1 hafta çekeceğiz ozaman..teşekkürler

      Sil
  2. sakın ha! hastalanmayacaksın sen. sana gelen bana gelsin; o derece yani.. body harika olmuş ve şimdi ben sana 'sen mi yaptın????' desem hani çok beğenme ünlemi olarak haliyle alınırsın çünkü yerinde görüyorum yaptıklarını. ellerine sağlık bebeğim benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şükürler olsun geçti gülen'cim..alınmadım dı yahu sadece hani sen içimdesin birebir görüşüyoruz sen bilmezsen kim bilecek manasındaydı :)) mercüü

      Sil
  3. oww bunları sen mi yaptın vala 10 numara olmuş..

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe