23 Ağu 2012

resime aldanmayın:))

bu bayram yeliz gelecekti bursa'dan.hepimiz çok özlemiştik yeliz'i
gülem ve çiçek annem ankara'ya gitmişlerdi.
 hem akrabaları ziyarete hemde gülem'in yıllardır süre gelen sağlığı ile ilgili.
bu konuyu şimdilik yazamam gülem'e sorup onayını almadan olmaz.
onlar ankara'ya gitti bizde heyecanla beklemeye..gelen haber bizi o kadar mutlu etti ki!..sevinçten ağladık.
ankara'dan döndüler,  ayaklarının tozuyla bayram temizliği ahh çok titizdir çok:))
 birde üstüne baklava açacağım deyince yardıma gittim.

bende çok istiyorum heves ediyorum ama ne mümkün
açabildiğim en büyük hamur tabak büyüklüğünde :))
 neyse herkes anasının karnında öğrenmedi ya bende yavaş yavaş yırta yırta yaparım elbet..
en önemlisi lezzet kısmıydı..lezzetimi oda görüntüsü kadar mükemmel..
çiçek annemim ellerine sağlık..
darısı inşallah birgün bana:))

2 yorum:

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe