7 Haz 2012

TİKKAT!.. HER AN HERŞEY OLABİLİR:))))

okuldayken nefret ettiğim konulardan biride kompozisyon konularıydı..yazacak bir şeyler mutlaka bulurdum.asla sayfayı yarım ya da boş vermezdim.şimdi sanki kompozisyon yazacakmış gibi bir türlü giriş yapamadım.nasıl olurda insan EGE'li olup İZMİR'de çocukluğu,gençliği orada geçipte nasıl bilmez?? itiraf etmeliyim ki o dönemler ben sevgili peşinde koşmaktaydım.sevgilim olsun ,yeşil gözlü olsun,benim olsun:)) hadi ama herkesin bir dönemi sevgili peşinde koşmakla geçmiştir:)) gerçi benim başımda annem vardı.sıkı yönetim ,disiplin ve yasaklar..ama tüm bunlara rağmen yiyeceğim dayaklarıda göz önünde bulundurarak sevgili peşinde koşmuşum ya bendeki de deli cesaret:))

bir kaç haftadır enginar sayıklıyorum ama gel gör ki etrafımdakilerden hiç biride enginar yapmayı bilmiyor.evet bir İZMİR'li olarak işte sevgili peşinde koşmanın zararları(1) bende bilmiyorum:((

hafta sonu nalan abla aramış ve bizde onlara ziyarete gitmiştik.hoş sohbetler ,anında satışlar :))
nalan abla bana 'funda kızım'' dediğinde  gülen 'kızım ha'' deyip nalan ablanın kardeşi canan'a döner
 ''canan gel otur ,su getireyim mi ,uzat ayaklarını uzat sen yorulma'' diyerek canan'a yanaştı:))
biraz etrafı dolaştıktan sonra eve geldik.akşam yemeği hazırlanacak aman allahım oda nee ENGİNARR  nalan abla enginar dolması yapacak hemen yanaştık.öğreneceğim ,öğreneceğiz..,
biraz zahmetli iş enginarları sapından tutup sert bir yere vurduk yaprakları açılsın diyemiş. evet bu işlemden sonra yapraklar açılıyor.sonra içini temizledik.limonlu suda bekletip sonra hazırlanan iç malzeme ile doldurduk. bu arada gülen elinde bıçak her fotodan, her aradan çıktı:))  yemek yaparken bile çok eğlendik çok...

hazırlanmış olan enginar dolmasının resimleri vardı lakinn eşimin beraberinde götürdüğü notebookta kaldı.pcde ki kart okuyucu  görevini yapmayıp artık okumadığı içinde resimleri aktaramıyorum..aman zaten enginar dolması yapmayı ben hariç herkes biliyordur zaten:))

 sohbet güzeldi anında satışlar.kahkahalar çok güzel bir gün geçirdik.
canan'da eşi aykut abide samimi ,içten cana yakın insanlar..laf lafı açmış yemekten sonra gelsin çaylar gitsin çaylar eşliğinde zamanın farkında değildik.birde dizi koliğiz ya dizi bitsin öyle..herkesin elinde çay diziye kitlenmiş bir durumda.artık saat 11.20 yi gösteriyor bu vakitte veasit bulmamız neredeyse imkansız ve arabamızda yok ki bizim..gerilim çanları çalmaya başladı:))  gülen bana bakıp fısıltı halinde ''biz burdamı kalacağızz'' ben''nerden bileyim gülen '' gülen gider gelir volta atar.sorun değil kalmasına kalalım. eşim pztesi sabahı kıbrıs'a uçacak ve bizim bavul hazırlamamız lazım.gülen tekrar gelir ''biz burda mı kalacağızz''  ne ev sahibi bize soruyor ne biz ev sahibine sormaya o bizden bekliyor biz ondan:)) sonra olayı tatlıya bağladık bir ohhh çektik:)) hani gülen olayı telefonda ya da bana anlatsa bu kadar cazip gelmez ya da ne bileyim hadi canm bütün olaylarda seni mi bulur deyip inanmamazlık edebilirim.lakinn bu hatun yanınızdaysa hakikatten hiç bir şeye şaşırmayın ve hazırlıklı olun her an her şey olabilii:)))

4 yorum:

  1. bize de gelin böyleeeeeeeeee süpersinizzz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgüncüm neden olmasın olabilir.olsada güzel olur hani.inşallah kısmet diyeyim..

      Sil
  2. Merhabalar,

    Güzel ve keyifli bir blog olmuş. Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim. Kompozisyona giriş yaparken, ilk cümle zordur. İlk cümleyi oluşturduktan sonra arkası çorap söküğü gibi gelir, hatta sayfalara bile sığmaz olur.

    Bakın sizin bloğunuz da öyle olmuş. "Bence"...

    Selam ve dua ile.

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe