11 Nis 2012

sakallı ipi fazla abarrtım kekide bir güzel kabarttım:))

sakallı ipi fazla abarttım biliyorum.lakin zehra abla dükkanı devrederken ipleri bir hayli ucuza denk getirmiştik.alıp kenarı koymuştum ama ne yapacağıma dair en ufak bir fikrim yoktu.belde biten kısa fermuarlı bir mont yapayım dedim.zehra abla ''funda'cım bu ipi tek örersen süner yakası ,bacası bir yana döner sen buna çile ipi al karıştır.'' dedi çile ipimizi aldık ince olan sakallı ipimizle birleştirdik.başladım lakin ip çok olduğundan mont değilde daha uzun bir şey yapmaya karar verdim.verdim vermesinede cep istiyorum,yırtmaç istiyorum bunlar bilmediğim şeyler:))

cep kısmınıda çözdük manevi anacum çiçek annem ''sen oraya kadar ör cepleri ben yaparım.'' dedi
3haftada bitirdim.aylar oldu ama hala düğme alacağım:)) çok şık ve zarif duruyor giyince ve hiç kimse inanmıyor tabisi benim ördüğüme :)) eşimin teyzesi beni kandırıyorsun bu hazır dedi gayet emin:)) yok yok ben kesin kararımı verdim.milletin gözünde bir şey beceremez imajı var bende..

10 yorum:

  1. Canımcım ellerine sağlık :) bence oldukça havalı bir sonuç çıkmış ortaya;))

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş valla. Ellerine sağlık canım.
    İyi günlerde giyersin inşallah.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten hazır gibi duruyor. Ellerine sağlık, güle güle giy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın birde düğme dikersem süper olcak

      Sil
  4. Ellerine emeklerine sağlık.
    Gerçekten de hazır gibi olmuş.Harikaaa.
    Sağlıkla ve mutlulukla güzel günlerde giy canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe