16 Nis 2012

paintte header yapalım!..

Headerimi ben kendim yaptım paintte. aslında daha kolay yöntemleride var ama ben uğraşmayı seviyorum.Diyelim ki bir header istiyorsunuz nasıl yapacaksınız? 2 ayrı paint açın biri header alanınız header alanınız yoksa benimkini kopyalayıp silgiyle silin :)) paintte istediğimiz resmi açıyoruz resmimiz çok büyük olduğu için resim sekmesinde yeniden boyutlandır /eğ kısmını tıklıyoruz.

açılan pencerede sadece yukarıda yatay dikey olan kısmı değiştiriyoruz 50 ,50 80 ,80 90 ,90 gibi değerler giriyoruz resmimiz istediğimiz boyuta gelinceye kadar.
resmimiz küçülünce yukarıdaki kare butona tıklayıp resmi çevresinden işaretleyerek seçiyoruz.kopyala diyoruz .bu şekilde asla kaydet yapmayın resminiz bu şekilde kalır farklı kaydet ile kaydediyoruz.


header alanımıza gelip yukarıda ki kareye basıp yapıştır diyoruz.beğenmezsek düzen geri al.


A  harfine tıklayıp yazımızı nereye yazacaksak oraya tıklıyoruz bir kaç kelime yazıp yazının üstüne sağ tık yaptığımızda karakter metni çıkar.buradan yazı stilini boyutunu seçiyoruz.yazımızı işaretleyip yukardan renkler bölümünden istediğimiz rengi veriyoruz.dip not : ben sıkıntıya gelemem ,uğraşamamm derseniz ben yaparım isteyin yeter:))

10 yorum:

  1. Çok çok çok çok teşekkürler:)
    İki kedişimi de sonunda koyabildim:) Sayende gerçekten çok sağ ol.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevindim bak bi işe yaradı.bakıcam hemen:))

      Sil
  2. Eline sağlık çok güzel olmuş hele kedili olması ayrı bir güzellik..öğrettiğiniz için ayrıca çok teşekkür ediyorum kendi adıma böylece ben de deneyeceğim umarırım becerebilirim bu yaşta:))yalnız ne olur, ne olur Türkçe konuşalım güzel Türkçemiz varken, kelimelerin Türkçeleri varken İNgilizcesini kullanmayalım..header yerine başlık kelimesi ne güne duruyor?:))ben bu konuda takıntılıyım o yüzden böyle bir minik, yapıcı eleştiride bulundum umarım yanlış anlamazsınız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili bücürükve ben yok yanlış anlamadım.lakin başlık dediğimde başlık yazısı anlaşılır.header dendiği için.resimli başlık diyelim ozaman.sevgiler.

      Sil
  3. Açıklama için teşekkürler. Ben de uğraşayım bakalım :)

    YanıtlaSil
  4. photoshop a da el at :D

    YanıtlaSil
  5. bunu gösterdiğiniz çok iyi olmuş.bende biraz çalışıp öğreneyim.bloğumda değişiklikler yapmak istiyorum ama hiç anlayamadığımdan öylece kaldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapamazsanız yardımcı olmaya çalışırım.

      Sil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe