26 Nis 2012

minik öğrencilerim ve ben:)))

hayır ben kursa başlamadım..1 ay önce internette ahşap boyama atölyesine bize çalışmalarımızda yardım edecek bayan diye bir ilan görmüştüm.aradım hemen bayanla sohbet tarzında bir konuşmadan sonra ''elaman aldık ama deneme sürecinde ben sizden yoğun elektirik aldım numaranızı kaydediyorum dönerim inşallah'' demişti.ve 1 ay sonra telefon geldi uçaraktan gittim:)) yapmayı çok istiyordum can atıyordum..anlaştığı oteller ,firmalar vs oralara sipariş çalışıyorlar.ve bende bu siparişlere yardım edeceğim,boyayacağım gerekirse bir objeyi tek başıma tamamlayacağım vee birde üstüne para alacağım süperr ötesi bir teklifti bu hiç düşünmeden kabul ettim.ilk günler sadece astar ve zımpara yaptım herşeye merakla bakıyor bir çatlatma ya da bir teknik uygulandığında dibinde bitiyorum.ve artık objeyi tek başına tatamlama aşamasındayım  .narları bugün bitirdim dükkanda vitrine koyduk tepsiler bir müşterimizin..

kursiyerlerimiz var belirli günleri yok canları ne zaman isterse o gün geliyorlar.her gelen bir şeyler getiriyor kek,pasta ,kurabiye çaylar demleniyor.hoş sohbetlerle işler yapılıyor.boşa çıktığımda onlara da yardım ediyorum.en yoğun günümüz çarşamba günü pazar var işi olanda olmayanda orada oluyor.o gün boya yapmıyoruz ,yapamıyoruz zaten müşterilerle ilgileniyorum çaydı , kahveydi acıktık bir şeyler hazırlamaktı bunlar benim işim değil ama olsun elimemi yapışacak.zaten kim boştaysa çay ,kahveleri hallediyor..

bugün dekupaj yapılmış sehpaları soydum çok enteresan bir şey ama zedelememek gerekli soyarken. ıslak olduğu için dikkat istiyor.sonra bir anahtarlığa eskitme yaptım.

minik kursiyerlerimizde var 10 -11 - 12 yaşlarda sabahları dükkanı ben açıyorum.nihal hanm (aynı zamanda hocamız) öğlen geliyor.miniklerde sabah 9.30da geldiklerinden onlarla ben ilgileniyorum onlarda benim öğrencim:)) anneler günü geliyor ya simay annesine takı kutusu elif nazda tepsi yapıyor.
ilerleyen vakitlerde kendime tepsi,ekmeklik,takı kutusu, nar ve kedişler yapıcam aldığım parayı burda bırakırım artık:)) amann olsun ben işi öğreneyim teknikleri öğreneyim yeter..

2 yorum:

  1. Harikasın Fundacım,Narlar çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazı yerlerde az bazı yerlerde varaklar çok oldu denge yapamadım.vitrine görüntü olarak kondu :))

      Sil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe