23 Mar 2012

sizin 3 eliniz,3 kolunuz süpersonik güçleriniz mi var!..

gerçek ve sanal hayatta!...kendini beğenen,üstün gören ,insanlara burun kıvıran ,tepeden bakan,ne kadar çok insan varmış arkadaş!..anlamadığım?? sizin 3eliniz ,3 kolunuz süpersonik güçleriniz mi var?? bunlar mıdır seni bizden üstün kılan?? nedir bu kasım kasım kasılmalar ,insanları hor görmeler,nedir bu kadar kendini beğenmişliğin??

sende allahın yarattığı bir kul değil misin?? bazı konum ve durumların farklı olabilir!..paran çoktur yersin içersin ,gezersin bize bir faydan varmı yok,bize bir yararın  dokunuyor mu yok?? senden  para pul isteyen mi var yok?? eee o halde derdin nedir,insanlara laf sokmalar,ezme güdüsüyle ezdim sanıp sevinmeler!..

ücra köşede unutulmuşken  sesi soluğu çıkmazken birden yıldızı parlayıp popülaritesi artınca anında 360 derece değişmeler,havalar!..havan kime güzelim diyesim var bir çok kişiye:))) polülariteni yükselteceğim diye aman dikkat et de insanlığını kaybetme,yoldan çıkma yüreginin sesini unutma ,vicdanını,merhametini kaybetme!.. gün gelir bir bakarsın popülariten sönmüs ,kimsecikler kalmamış fıs olmuşsun yalan olmuşsun.

insanların bu kadar takıntılı,kompleksli olmasına şaşıyorum. bir takıntı abidesi  kendini çok üstün gören bir şahsiyet yakınımdaydı. buluşmaya gidemedim sabah migrenim tuttmuş ilaç alıp yatmıştım.migren karanlığı sever ya uyuya kalmışım..kusura bakma çok çok özür dilerim dedim..aman allahım aman tanrımm mesajların ardı arkası kesilmedi. iyide hatun özür diledim daha ne yapayım gelip elini,eteğini mi öpeyim.

ne bencilliğim kaldı ne sorumsuzluğum.bana ''beni kazanamazsın artık kazanmak için uğraşma''yazmış..ölmek istiyorum bu ne yaa:)))karşılık vermedim. baktım olmuyor seninle arkadaşlık dostluk kavramlarımız çok farklı görüşmeyelim dedim.vay efendim senmisin bunu diyen..bu raddeye kadar sustum eşimin hatırı için ,eşim için..ama error verdim:))  haa birde içi soğumamış, eşimi aramış funda çarkıma tükürdü diye :)) yaa dedim keşkem tükürseydim ohh yaptım derdim en azından..ne oldu eşim gelip  ağzımı burnumumu dağıttı..bırak ya biliyorum o çirkefi ne muhattap oluyorsun bana sardıyorsun şunuyla bitti:)) ne oldu aradında başın göge mi erdi,madalya mı taktılar ,para mı verdiler..

tabi bu küçücük bir örnek bunun gibi niceleri bundan 2 gömlek üstün olanları bile var..ne diyelimm allah yardımcınız olsun..



2 yorum:

  1. Canım benim,canını çok sıkmışlar belli.Özür dilemişsin.Olmuş artık çaresi mi var.Sıkma canını.Migrenlere tutulma sakın üzülerek.
    Öpüyorum yımırtayı ve seni...

    YanıtlaSil
  2. evet canm ya sıkmıyorum ok bizde seni öptükk gelinceğizinle:))

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe