26 Şub 2012

ORDAN,BURDAN ,BİRDE ETİ TUTKU'DAN:)))))

aklıma mukayet olmak istiyorumm!.. ne mümkün hala bir bağlantı sağlanmadı. ttnet'i arıyorum ayşe ,lale'ye ,lale ahmet'e aktarıp duruyorlar tam 45 dk telefonda aktarıldıktan sonra.yeter ya deyip zıvanadan çıktım.okan bey  nasibini aldı benden yana.haklısınız hanfendi diyor da başka bir şey demiyor.bana haklı olduğum konunun dışında bir şey söyleyin o kısmı ben zaten biliyorum..şikayet dosyası oluşturduklarını ve en kısa zamanda döneceklerini söylediler.ben bu sinir buhranı üzerimden gitmemişken allahım yine o reklam ölmek istiyorum!.harbi ciddi ciddi kendimi atasım geliyo balkondan. bu nedir bu nasıl bir reklamdır arkadaşş  ''eti tutku'' akışkan bir kremam var ,kurabiyem akla zarar... buraya ne zaman dönerim ben bile bilmiyorum. özlemle ,merakla,sabırsızlıkla bekliyorumm.

yımırta hanım hayranlarını bahçemize topluyor.başımızı belaya sokacak:))) ama işin enteresan tarafı gitmiyor da hanfendi artık nasıl korktuysa cam ,kapı balkon açık hatta dış kapı açık ama gitmiyor..balkonda ben kucağıma alıp aşşağıdaki kedileri gösteriyorum can havliyle elimi yüzümü tırmalayıp omzuma daha tepeye çıkıp oradan atlayıp o hızla içeri kaçıyor.anlamış değilim:)) neyse bu benim işime daha çok geliyor tabisi ohh kızım korkmuş gitmiyor..siyah olan öyle kur yapıyor ki ne taklalar ,ne oyunlar diğer siyah beyaz olan dişi ve hamile..onun yavrularını burada karşı apartmanda evinde kendi kedisi var adı bebiş ama sokak kedilerinide beliyor.yımırta kaybolduğunda kedileri beslediğinden bu sokak kedisi değil demiş. bende sokakta ararken gördüğünü söylemişti hatta zile basmıştı kedin geldi çöpün orda git diye.bahriye abla onlara yuva bulacağını söyledi.ne sevindim anlatamam.geçenlerde afedersiniz itin biri köpeği tekmeleriyle öyle bir dövdü ki hayvanın bacağını kırmış pislik.bahriye abla yetiştirdi hayvanı veterinere allah bin kere razı olsun..
apartmanda 3 kişiyiz 3. kattaki bir izmir'li nasıll mesudum anlatamam tanıştık kaynaştık.bir izmir'li bulmanın ve aynı zamanda komşum olmasının verdiği sevinçle şimdilik gidiyorumm..






1 yorum:

  1. en çok bir komşu bulmana sevindim malum bu devirde komşu bulmak cok zor:)

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe