30 Nis 2010

SANA BAKMAK!.. HARİKA BİR ŞİİR...


yılmaz erdogan-sana bakmak | izlesene.com

5 yorum:

  1. Ben sizleri anlıyorum, haklısınız bana kırgın kızgın olmakta, tüm yüreğimle özür diliyorum, bilemedim ve ben bir hata yaptım diyorum, özür ve af diliyorum, başka birşey yapmıyorum.yapamıyorum ne yazıkki.
    Fakat bazı arkadaşlar bloglarında özelime kadar girmişler, Gülen hanım çok kısmen yazsa bile, başka bir blog iyice özelime girmiş. Özür ve aftan başka ne yapabilirim lütfen söyleyin.

    YanıtlaSil
  2. çok güzeldi teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. MESUT BEY HİÇ BİR ŞEY YAPMAYIN CİDDEN BEN REZİL ADAMIM BEN ŞÖYLE ADAMIM VS VS YAPMAYIN..HERKES İSTEDİĞİNİ DÜŞÜNEBİLİR HATTA BAŞKALARININ KUSURUNU ARAMAK DENİLEBİLİR AMA ÖLÜM BİR KUSUR MUDUR?? SÖYLERMİSİNİZ BANA??
    İZLEYECİMİZDE TAVAN YAPMADI ALLAH ŞÜKÜR..HİÇ BİR ŞEKİLDE GELEN YORUMLAR SATAŞMALAR ÇİRKEFLİKLER HATTA TEHDİTLER BİLE CEVAP VERMEYECEĞİM..AMA SİZEDE BU TARZ YORUMLAR GELİYORSA SİZE KIZĞIN OLAN BİRİLERİ VAR VE DEMEK BU 2SALAK YAZDI NASILSA HERKEZ ONLARDAN BİLİR Mİ DİYOR NE YAPIYOR ANLAMIŞ DEĞİLİM..ASLA VE ASLA Bİ İNSANI REZİL YA DA RENCİDE ETMEK KIRMAK BENİM YAPIM DEĞİL MESUT BEY.
    HERKES KAPISINI AÇAR KAPATIR..AFFETMEKDE ALLAHA MASSUS BİZE DEĞİL ..BUNU DİLLENDİRİP DURMAYIN..

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir şiir canım severim paylaştığın için sağol güzelim:)

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe