15 Mar 2010

BİLMECE BİLDİRMECE BENİMKİSİ GÖNDERMECE!..

pc de sorun var blogları açamıyorum daha dogrusu kapatamıyorum ne zaman kimi açsam yorum yapmak için 20 30 tane sayfa açılıyor ben kapatmaya çalıştıkça çoğalmaya devam ediyor ya yeniden başlat yada pc kapat yapıyorum..okuyorum ama yorum bırakamıyorum arkadaşlar sanırım bir virüs söz konusu allahtan format atmayı öğrendik resimlerimi yedekleyip format atarım artık..
zaten pek yazasımda yok..insanları tanıdıkça tanık oldukça tiksiniyorum..öyle öfke yüklüyorum ki!.. engin bir denizin büyük dalgaları sahile kayalara değilde gelip bana çarpıyor içimdeki öfkemin dalgaları..
yetiştirilme tarzımız bu bizim hani derler ya biz babadan böyle gördük!...evet biz büyüklerimizden babamızdan böyle gördük..bizim kitabımızda çoğu şey yazmaz...yazmasında zaten..varsın sen hangi çağda yaşıyorsun desinler?? ben eski çağda kirlenmemiş zamanlar diliminde yaşıyorum yavrucum..paranın insanları değiştirmediği ,insanların insan olduğu sevginin saygının yalan dolanın olmadı çağdayım ben hala....

çok sevdiğim canım arkadaşım sevgili ŞANSLICIM beni bir ödüle layık görmüş..çok teşekkür ediyorum canımsın..

benimde 7 yaratıcı arkadaşa vermem gerekiyormuş..evet benim vereceğim arkadaşlar oldukça yaratıcı hakkatten ödülü hak ediyorlar bence....
1- yalancıya,yalakaya insanların sırtından geçinip sınıf atlayanlara..
2- hokkabaza ,düzenbaza
3-yuh nefsine uyanlara
4-soyup ,kaçıp doyanlara  (selda bagcan'ın şarkısı)
5-yer ,yurt,dil din ,sınıf ayırımı yapıp insanları birbirine kırdıranlara
6-milliyetçiyiz deyip milliyetçiliğin m sinden anlamayıp..hainlere işbirlikçilere
7-eline kalemi alıpta asker ve polisi çatıştırma senaryosu yazanlaraaa...

10 yorum:

  1. Canım o çoklu açılma bazen bendede oluyor...

    Tebrik ediyorum canımcım...

    YanıtlaSil
  2. Anam pek bir doluyuz hayırdır? Boşver Allaha havale et her zaman bulurlar belalarını.

    YanıtlaSil
  3. Funda'cık,
    kime kızdın! bu kadar çok sinirlenmişsin. Gerçi kime kızmayayım desen çok haklısın, o kadar çok kızılası şeyler varki ne diyeyim.
    Ama yine de kendini fazla üzme!
    Sevgi ve sabırla kal...

    YanıtlaSil
  4. oo hayırlı uğurlu olsun :))

    YanıtlaSil
  5. pembem sendede virüs var osaman..

    herşeyden azıcıkım hemde ne doluyum bilsen..öyle yapıyorum zatenn

    nur ablacım sinirlenmemek kızmamak elimd değil ki ..yok üzmüyorum kendimi be ablacım

    hayel meyalim vatana millete hayırlı olsunn:)))))))

    YanıtlaSil
  6. 10 numara yazı olmuş eline diline sağlık bi ödülden benim gönlümden kazandın canım:)

    YanıtlaSil
  7. meltemcim asıl mesele gönülden kazanmak:))

    YanıtlaSil
  8. funda sayfama bir tık lütfen bende bir şey var da sana :))

    YanıtlaSil
  9. SA.Canım benim boş geç hayat çok kısa beyin hücrelerini yıpratmaya değmez ALLAH'a havale et ben seni cıvıl,cıvıl neşeli olmanı istiyorum zorda olsa.. nette sorun bitmez google güncelleme yapıyor olmalı, ayrıce ödülün hayırlı olsun sevgiler..A.E.O

    YanıtlaSil
  10. burcu celeyrummm da:))

    ayfer ablacım bazen boş koyamıyorsun işte..

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe