24 Oca 2010

TIK TIK KİMOO BEN POSTACI İBO:))

cuma ve cumartesi olmak üzere dükkana  gitmedim!..azıcık asabiyetten tırlama moduna girmiştimde:)) güldüğüme bakmayın hala sinirimden gülüyorum...okullar tatile girdiginden cumartesi zuzular bendeydi..canım çok sıkkındı..ama zuzuların gelmesi ve dükkana indiğimizde elime verilen kargom sayesinde herşeyi unuttum...sevgili  semra dan geliyordu.okadar güzelki hepsi fotolardan daha güzeller..teşekkür ediyorum semracım..

hazır konu mankenlerimde varken zuzularda güzel olunca:)))

yine dopdolu çok güzel bir gündü  çarşıdan sonra özdilege gittik...bir alana bir bedava kampanya var biz gülemle iki akıllı sandık ki alacağımız şeyi 70 liraya tamamlıcaz..maraton başladı orada çalışan erkek eleman ben koşturuyoruz güleme s beden bulmak için yok anacım s bedenler bile büyük:)) gülem'in ayagında renkli eldiven çorap botları çıkarmış çoraplarla koşuyo mağaza içinde saat 21:15 herkes bize bakıyo bunlar ne yapıyo diye:)))) hani bir yarışma var zaman kısıtlı giyinip soyunma rekoru kıracağız:))) tam 45dk koşuşturduk..elaman eee sende mont al  bir alana bi bedavaa demezmii:))))))) gülemin saçlar dikleşti sinrinden ne yaa biz boşunamı koştuk şimdi???? akıllı elaman alarmı sökmemiş çıkarken öttük bide sanırım bi 6 ay rodi mağazasına uğramayız:)))))

18 yorum:

  1. CANIM TAÇLARI GÖRÜNCE HEMEN ANLADIM SEMRA2DAN GELDİĞİNİ!BİLMEZMİYİM HARİKA TAÇLAR YAPIYOR SMRA.İYİ GÜNLERDE KULLAN CANIM BENİM.KIZLARADA ÇOK YAKIŞMIŞ DOĞRUSU.SENDEN ALACAKLARMIŞ GİBİ GELİYOR BANA.ALIŞVERİŞTE RESMEN BİR MACERA YAŞAMIŞSINIZ CANIM.KENDİNE İYİ BAK TATLIM.
    iYİ GECELER..

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan.mutlu günlerde...

    YanıtlaSil
  3. Funda, resim acilmadi. ben kargo'yu KARGA diye okudum! "Semra'dan Karga geldi"
    "ne kargasi yaa" derkene resim yuklendi :)
    ey allaam..

    YanıtlaSil
  4. Oh oh sefanız olsun güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  5. Hediyelerin süper ineğe bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. canım benim hediyelerini güle güle kullan.. zuzuların çok şekerlerrr....
    sen kadar da güzellerr...
    her daim kapıdan gelen paketler seni güldürsün..

    YanıtlaSil
  7. çokkk güzeller
    güle güle kullan canım
    iyi haftalar sana

    YanıtlaSil
  8. Cicilerini güle güle kullan canım. Bu arada seni mim.ledim kabul edersen, konuyu bloğumdan öğrenebilirsin canım.

    YanıtlaSil
  9. sa.Canım benim hediyeni iyi günlerde kullan..gözün aydın güzzellerin gelmiş..evet malesef yaşıyoruz bunları nasıl satsak durumları..sıkma canını moralini bozma değmez..A.E.O

    YanıtlaSil
  10. Çok hoşmuş zuzular valla bende bir kere düştüm alarmı sökmemiş kız biz çıkarken de ötmedi eve gidince farkettik e nasıl ötmedi dedik hayret ettim ama tabi öte beri derken alarmı çıkarmayı bayaramadım tekrar gittim kızı bi azarladım ki sen beni hırsızmı çıkaracan diye söylendim bol bol valla korkarım ben rezillik inandır inandırabilirsen milleti artık kliktomanisimi ne var derler sonra sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Hediyelerini güle güle kullan çok şıklar...

    YanıtlaSil
  12. :)))

    Ayy siz varya süpersiniz ya:D

    YanıtlaSil
  13. sinir olyuorum şu alarmı sökmeyi beceremiyenleri..
    bebişim hep hediyeler hep hediyeler kıskanıyorum valla :D

    YanıtlaSil
  14. Güle güle kullan canım Semranında ellerine sağlık olsun.harikalar yaratıyor.
    Demek yaprak dökümünün nejlası senin saçında olacak artık.harika

    YanıtlaSil
  15. şanslıcım evet resimlerden daha güzeller teşekkür ettim..

    nohut oda sağol.


    loricim karga ha:)) güldürdün beni sağol


    stil drektörü sağol canım.


    bucanni çok sevimli görsen:9


    çelebi74 ben kadar güzeller:))) güzel jest sağol


    birileri anlatsın sağolmim olayında en kısa sürede

    YanıtlaSil
  16. ayfer ablam evete güzellerim gelsi sağol.

    keyfeseyran başka bi yere girdik ötüyoz allam yaa:)9

    e teşekkür ederim.

    pembe talarım süperiz dimmmmmmii:)))


    synh kıskanma şekerim sipariş ver seninde olur:))


    ceydacım nejla bende artık ona istediğim zulumü yapıcemmm yaşaın kötülük:))

    YanıtlaSil
  17. pek te yakışmış .kızlarra maşallah.çok tatlılar.güle güle kullansınlar canım.beğendiysen ne mutlu bana.
    çok öpüyorum sizi....

    YanıtlaSil
  18. smilenam çok sağol beynmek ne kelime bayıldım..

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe