27 Oca 2010

SUSTUM KONUŞMAYA GÖZ YAŞIM VAR SADECE!..


yalnızlığımı iliklerime kadar hissetiğim bir gün daha!...kaç kez umutsuzluklarda çırpındım??her seferinde ciğerim söküldü, kanım dondu.ve kaç geceyi sabah ettim?? hayat hep fazlasına gitti .bir yanlış ,beş dogruyu götürdü. sevmenin ,özverinin ,bedelini defalarca fazlasıyla ödedim...hep yeni başlangıçlar yaptım? aynı çemberde dönüp dolaşıp aynı yere geldim..çığlıklarıma hep ben yanıt verdim ağlayarak..ne yardım edenim vardı ,ne dinleyenim..

yıkılan duvarların altından kalmak dağılan bedeni yerden toplayıp onları bir araya getirmek zaman alıyor zaman...

 vücudunda iz kalmıyor yara izi yok belki ama ruhun aldığı yara hiç bir zaman kapanmıyor..ve her gün bir yenisi eklendi bu yaralara...
daha dökebileceğim gözyaşım kaldımı?? güçsüzüm .yorgunum...üstelik yaşam savaşımı kaybettim:((

hayat  bu kaçıncı golün be?? ben saymayı bıraktım...sen hiç bıkmadın çelme takmaktan ,hain planlar kurmaktan ,kurtlarla bırakmaktan...daha ne istiyorsun??? alacağın ne kaldı!...yetmedimi.....yetmedimi:(((((

29 yorum:

  1. O kadar mı kötü Fundacım?:((

    YanıtlaSil
  2. bu dünyada yanlız değilsin, senin gibi kim bilir çığlık atan kaç kişi var! O yüzden üzülme, insanlarıda fazla önemsememeyi başarmalısın, malesef ben başaramadım!

    YanıtlaSil
  3. Funda cım, canımm :( bırakıverme kendini.. yada bırak ama yenıden toparlanacagını bil.. hangi karanlıgın ardından gunes dogmadı ki buseferde dogmasın.. canım. ıstersen telefonlasalım. mail ile gonder bana numaranı istersen, sen benım kara gun dostumsun, yanımda sen vardın kotu zamanlarımda.. defalarca senın maılını okudugumuu bılırım.. canım üzülme hepsı gecıyor.. deneyimleyecegımız ne varsa hepsını yasıyoruz.. hayat bı sınav degıl mı ıste.
    sevgilerimle,
    pırıltılı

    YanıtlaSil
  4. Canım bu duyguları hepimiz zaman zaman yaşadık kimimiz hafif, kimimiz yoğun, kimine güldü hayat kimini ağlattı, yeri geldi ağladık çok ağladık yıkıldık .yenildik ama doğrulmayı başardık herzaman çelme takıp düşürdüler ama yılmadan yeniden kalkmayı başardık güçlü ol ve kalk sadece sen önemlisin hiçbirşey senin kadar önemli olamaz kendine bu cümleleri hergün tekrarla ve yaşama ümidini asla zyitirme sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Canım mehaba..Yazını okudum gerçekten içim burkuldu..Karamsar olmamayı , her ktülükten sonra iyi şeylerin geleceğini düşünüp mutlu olabilmeyi öğrenmek lazım bence..Herzaman mutlu kalman dileimle sevgileimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil
  6. Fundacım... bunun begendıgın bır yazıyı paylasmaktan ıbaret oldugunu umuyorum :(( umarım kendı hıssettıklerın degıldır bunlar..

    YanıtlaSil
  7. insallah cok kotu bisey olmamistir :(

    YanıtlaSil
  8. olaya vakıf olamadım ama sakın yaşam sevincini kaybetme fundamm buda bi imtihan de ve kazan sabır sabır sanırım bu ara sınavların fazlaca sakın yılma ve yıkılma dostlarını üzüp düşmanlarını sevindirme sen kuvvetli bi kızsın güzel haberlerini bekliom seni çokk seviyorum rabbim yar ve yardımcın olsun bi an önce feraha çıkman duası ile.

    YanıtlaSil
  9. güzel dileklerine teşekkür ederiz teyzesi. :) selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Canımmmmmm!
    Yapma böyle zaman zaman çaresiz kaldığımız dönemler hepimizde oluyor.Salma kendini lütfen.Zaten hayat başlı başına bir mücadele değil mi?Karşına bir çıkar yol mutlaka çıkacak.Ben sana duacıyım,sen de dua et canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. yalnız değilsiniz...

    YanıtlaSil
  12. Funda'cım ne oldu? Yapma böyle, bu ne karamsarlık... Ne oldu bilmiyorum. Umarım sağlıkla ilgili birşey değildir. Sağlık oldu mu, geri kalan herşey düzelir. Dert etme lütfen.

    YanıtlaSil
  13. fundişim cancağızım,inan bazen o adar her şey üst üste geliyor ki.ama unutma her şey allahtan.inan seni bu zorluklarla deneyimliyor.yepyeni güzellikleri sana verebilmek için sabrını zorluyor.her şey geçicek.ne kadar güzel günleri kutlucaz hep birlikte.biraz sabır.ölümden başka her şeyin çaresi var.en kısa sürede işlerin yoluna girmesi dileğimle.dualarım seninle.sen de kendin için dua et.mutlaka cevap gelicektir.öpüyorum seni çok

    YanıtlaSil
  14. canım hayırdır bukadar sıkıntılısın . paylaşabilecek bişeyse paylaşabilirsın kettumumdur iyi sır tutarım . şimdi tanımıyorum güvenilmez dersın ama hakıkaten inanabilirsin . neyse canını sıkan üzülme be canım hayat üzülmeye degmiyor günü mutlu huzurlu yaşayacaksın hayat bize neler getirecek bilinmiyor bunun için günü yaşa takmaaaa

    YanıtlaSil
  15. şu ruhhali içindeysen sana ne söylesek, nasıl destek olsak da boş ve anlamsız gelecek biliyorum.ama yazmadan edemedim.

    tek söyliyeceğim şey.
    "Asla Vazgeçme"

    YanıtlaSil
  16. canım ya biliorum karşıdan söylemek daha kolay..bilmez söleyen,yaşayanın ne hissettiini,neler çektiini..üülme desem,saçma..ama bildiim tek şey var..her şerde bi hayır var..ben ne zaman başıma kötü bi şey gelse böle teselli ediorum kendimi..

    YanıtlaSil
  17. ya niye böyle şeyler yazdın niye yaşam savaşını kaybedesin. umutsuz olma ümitvar ol!
    önce biraz iyimser olmaya çalış..
    ne diyeeğimi bilemiyorum başka..

    YanıtlaSil
  18. Sanırım sadece bir yazı bu. Çünkü buraya gülen yüzlerin resmettiği yazı güzel gidiyor...

    YanıtlaSil
  19. cnım hayırdır ne oluyor böyle anlayamadım ama yaşadıklarında rabbim yardımcın olsun

    YanıtlaSil
  20. canım keyfini kaçırmışlar senin anlaşılan. Hiçbir yanlış doğrularını götürmedi sadece canın sıkıldığı için böyle düünüyorsun.
    üzme kendini lütfen hayatta herşeyin bir çaresi çıkar yolu vardır.kendine güvenmeye devam et.bak ozaman herşey nasıl değişiyor

    YanıtlaSil
  21. canım nası oldun? daha ıyıce mısın?

    YanıtlaSil
  22. Çok etkileyici...(daha önce ahşap yapımını anlatmamı istemiştiniz bende bildiğim kadarıyla anlatmaya çalıştım)

    YanıtlaSil
  23. Sevgili Funda, sanırım canın fena halde sıkkın. Ne olduğunu bilmiyorum ama lütfen kendini çok yıpratma. Sağlıcakla kal. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  24. funda nasılsın merak ettim:((

    YanıtlaSil
  25. çok dokundu bu yazı bana umarım beyenip paylaştığın bir yazıdır yani sen yazma senin içindekiler olmasın heleki o resimdeki gibiysen offf:(((

    YanıtlaSil
  26. Canımcımmmm neler oluyorr ? Eminin bu hisler tek bir günde tek bir an dilimi için geçerlidir.Dilerim çoktan uçup gitmiştir bu sisli düşünceler ruhundan.Öpüyorum pozitif yazılarını bekliyorum ciğerimm !

    YanıtlaSil
  27. canım nerelerdesın merak ettim umarım ıyısındır.sevgiler. hemen gelllllllll

    YanıtlaSil
  28. paylaştığım bir yazı değildi kendi duygularımdı..yorumlara tek tek dönücem arkadaşlar...çok sağolun.

    YanıtlaSil
  29. Sevgili Funda cık, her insan bazen hayattan darbe yer, kimi, boşverebilir kimisi de benim senin gibi karşısındakne değilde kendine kahreder.. ama boşvermeyi ve nerede hayır demeyi bilemezsek hep yıpranırız bunu böyle bilmelisin seni anlıyorum bazen ölüm bile hemen burnumuzun dibinde oluverir ama herşey ölümle de çözülmüyor hayat o kadar güze ki hiç bir şeye değmez ve her anın ne kadar değerli olduğunu yine yaşadıkça ve derin derin nefes aldıkça daha iyi anlarsın . Bak seni ne kadar çok seven var bu bile bence çok güzell.. hadi gülümse ve bana da uğra güzel kızım...

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe