21 Oca 2010

PRENSES VE MİNNOŞŞ....

selamlarr herkeseee nasılsınızz?? ayy özledim yazmayı 4 gün olmuş vallahi bana çok geldii bu 4 gün...
kibrit kutusu bir yarışma değil bir etkinlik önce onu düzelteyim:))) akşama kadar kafamda tasarlıyorum eve gelince icraata başlıyorum evet itiraf edeyim 5tane kibrit kutusu heba oldu:))) yok anacıım olmuyo yahu:((
artık el işlerinede vaktim kalmıyo bitmeyi bekleyen yarım kalan çok işim var...
sizi yeni arkadaşlarımla tanıştırmak istedim:)) her gün kapıda yolumu gözlüyorlar beni o kalabalığın içinde tanıyorlar biliyormusunuz...ve işin en ilginç yanı ikiside yanımda etrafımda dolaşıyor ama asla kavga etmiyorlar..hele minnoş ayaklarımın arasında tur atıyor sırtını kabartarak...ha bu arada isimlerini ben koydum:)) onları arka tarafta gözden ırak tenha yerde besliyorum...başkalarıda gelir hepsiyle sonra nasıı başederim..bugünlük benden bu kadar yarın ki haberlerle görüşmek üzere:)))


uyuyor burda keretaa:)) hele uyandığında bi gerinmesi bi nazı nazları varki görmeniz lazımm..

13 yorum:

  1. :) kibrit kutuları :) ben daha başlamadım :) ama proje olarak hazır :P Minnoş'la prenses pek tatlıymış :) Benim de fakültedeyken okul servisinden inmemi bekleyen bir köpeğim vardı :) Özletme kendini. Seni çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. hayyy Allahım ya çok güzel bunlar.ne büyük sevap işliyorsun.Allah razı olsun arkadaşım valla.
    hadi işlerin rast gele:))

    YanıtlaSil
  3. hem de nasıl tanırlar seni.
    kuzenimin kapının önünde beslediği kedilerden biri sabahları minibüs durağına kadar götürüyor. akşamları da dönüş saatine yakın sokağın başına gidip dönüşünü bekliyor :)

    YanıtlaSil
  4. canim kurban olurum ben onlari verene!!!
    ayyyyyyy ay ayy delirdim ben burda yemin ederim! Funda sen onlari besliyosun , ne kadar iyisin nolur hep besle.
    o kopek ne kadar harika, ne kadar asil tam bi prenses gibi. gozlerim doldu kopegi gorunce, o hayvanlari zehirleyen belediyeler var cunku Tr'de. insallah ona bisey yapmazlar :(
    canlarim cok tatlilar! iyiki seni bulmuslarrrr!

    YanıtlaSil
  5. gülencim beimkide proje olarak hazır ama işi icrarata dökünce fısss:))

    YanıtlaSil
  6. ceydacım artan bi çok şey oluyor bende minnoşla prenses bakıyorum..sağol canım.

    nalan inanırım görmüşlügüm hatta yaşamışlıgım var:)

    loricim elimden geldiğince kollayacağım bakacağım ben onlara sen gönlünü ferah tut canım..

    YanıtlaSil
  7. yaa nekadar tatlılar fundacımm
    ınsanda ne stress kalır ne keder..
    terapi gibi.. :)
    sevgılerımle

    YanıtlaSil
  8. çok şekerler ya mıncırasım geldi ikisini de :) mıncıra yoğura seviyorum ben kendi kedimi, çok seviyor ama :)

    YanıtlaSil
  9. minnoş pek orjinal bi isim olmuş :P
    :D
    uyudu resmi ters koymuşsun ya bi anlıyamadım önce :)

    YanıtlaSil
  10. Benim iyi yürekli arkadaşım.
    Çok şekerler bunlar.
    Sana kucak dolusu sevgilerimi iletiyorum.

    YanıtlaSil
  11. pırıltılım aynen öyle vala


    Marjo on makeup frenzy ben mıncıramıyom azık korkuyom:))



    syhn ters mi koymuşum:)) amaney hiç farkında değildim

    şanslıcım çok şekerler benim şekerlerim üstelik

    YanıtlaSil
  12. çok iyi yapıyorsun canım ne mutlu sana sevgiler...

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe