10 Oca 2010

ÇİÇEKLER AÇSINNNN BÖCEKLER ÖTSÜNN!.......


sevgili  beyazhanimeli. ve canımm eminecim   missdominika ve sevgili  sechhill  beni bu çiçeklerle ödüllendirmişler mis gibi koktu her taraf:))  böyle kokular hep cezb etmiştir beni..kokularda aslında bir terapiymiş..
kurallar gereği 12 kişiyi seçmem gerekiyormuş bu çok zor..çogu kişi aldı zaten..
sevgili  yasaminkiyisinda
pırıltılı cadıma
smilena ya
tarçın'a
gülen'e
marifetli peri ye
bir damla su ya
bizden haberler'e
beni çok güldüren:)) absalom'a
gönderiyorum çiçek açmayan blog kalmasın demüüüü:))

11 yorum:

  1. Funndacığım tebr,k ediyorum canım:)

    YanıtlaSil
  2. TEBRİKLER CANIM BENİM...

    YanıtlaSil
  3. ödülün için kutluyorum canım. sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir hafta diliyorum. sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. canım benim nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum.bu sıkkın günümde bu güzel çiçek nasıl iyi geldi anlatamam..
    kocaman sevgilerle..

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Funda !
    Seni tebrik ediyorum. Sen bir çiçeksin ne hoşş.
    Bunu yazan böcüükk
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  6. canım ödülün için tebrikler sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. pembe tatlarım
    şanslım
    lezzet gemisi teşekkür ederim

    smilene inan ben daha çok sevindim şimdi.

    hahahaha ali abim yaaaaa alemsin::)))

    cansum ya alan arkadaşları yazmadım aklımda vardınız ama benden önce davranmışlar

    YanıtlaSil
  8. sana bir bildirimim var blogumda :))

    YanıtlaSil
  9. Merhaba..Blogumda sizin için birşey var:)Uğrarmısınız:)Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. adaşım tebrikler...sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  11. Dün geldim yorum yazdım ama sanırım google ayarlarında bir problem var. bu sefer ulaşır.çok ama çok teşekkür ederim.Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe