16 Oca 2010

BUYUR BURDAN YAK:)))))

hep hayallerimi süsleyen düşlerde el işinde çalışmayım kendime ait bir yer olsun daha çok magaza yada cafe düşlerdim...ama yok madolyonun öbür yüzü varmış akideşş vala el işinde çalışmak daha kolay beaaaa..manavcısı,ayrancısı, tavukçusu ,ekmekçisi   saymakla bitmiyo gelen para istiyo giden para istiyo :))))
birde her çeşit insanla karşılaşıyorsun amanın yarebbim...trip atan mı ararsın ,akıl veren mi ,ücretten kesikleyen mi!...3 lira hesaba her akşam 200 lira veren mi:))) 3-4gün yemek yiyip 5.gün para istendiğinde ödemediği halde abi ödedim diyen mi...
en garibide yan esnaflar bakkal var yanımızda müşteri geldi arabasıyla yanaştı.bende dışarda siğara içiyorum.''ufugu çagırımısın'' dedi...''arabalar dükkanın önünü kapatıyor müdahale edelim''demiş..daha buna benzer çook örnek varda yazdıkça kan beynime hücüm ediyor yahu...
diyeceğim odur esnaflık zor iş miş....eve gelince yattığım yeri çok beyeniyorum:))) sağa sola dönüp of puf uyuyamıyorum ben diyemiyorum artık....


en üzüldüğüm nokta anne öğrendi ve öğrendiği günden beri ne ses kalmış ne bişi telefonda
 ağlaştık beraber :((( telkin etmeye çalıştım üzülme annecim şöyle böyle tamam dedi ama daha uzun bir müddet takar kafasına ''düşünüyom düşünüyom işin içinden çıkamıyom''diyor..offfffff kıyamama sana yaa:(((


ay ben  bu hengamede bu yorğunluklarnan nasıııı yapacaksam bidem yarışmaya katıldım iyimi:))) sazan mıdı kefal mi??? herşeye sıçrama bi demi...allah beni nassı biliyosa öle yapsın anacım:))
ama napim ya çokk güzel harika şeyler yapmış yarışmayı düzenleyen arkadaş bakınız şekil a

kibrit kutusu süsleyip bide içini dolduracagız pufff yapabilirim inşallah bi tane denedim hahaha ilk okul çocukları benden güzel yapar vala:))) çok güldüm kendime...herkese güzel pazarlarrr...

27 yorum:

  1. Canım allah guc kuvvet sabır versın... ne dıyeyım.. dualarımız senınle..

    sen yaparsın.. ıste yeter..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba..Ne sitres ne sitres :) kolay gelsin sana:) Ben katım:) Mutlu kal..

    YanıtlaSil
  3. esnaflık zordur ama tam alın teridir haa bide parası bereketlidir:))kibrit kutu süslme yarışması bu kıs valla süper olmuş bn çok begendim link verde oylayalım bnd cep teli süsüledin sandımdı güzell güzell başarılar 1. ol işallahh

    YanıtlaSil
  4. Canım benim ben e esnaflık yaptım.Çok zor gerçekten.Allah yolunuzu açık etsin.Hep iyi insanlarla karşılaştırsın sizi.Kiprit kutusu çk sevimli olmuş.Yaptığını yayınla merak ediliyor:::)))
    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  5. doğam duaların için minnettarım istesem yaparım demi ver gazı ver gazı:))

    paşa kızı sağol

    havvanurum vallah ne zormuş canım ya nirdaaa 1.kim ben kim:))

    şanslıcım amin canım söz yayınlarım bi yapabilsem:))

    YanıtlaSil
  6. ah canım bilirim ben o işleri.on sene esnaflık yaptım.kanımı kuruttulr.şimdide eşim uğraşıyr.gerçi bizim iş biraz farklı.proje çizmekten sunum yapmaktan teklifler sunmaktan helak oldu adamım.kendi işin olunca katlanıyor insan işte.
    hepimize allah kolaylık versin.sakın üzme canını.öptüüüüm

    YanıtlaSil
  7. canım kolay gelsin sana.insanlarla uğraşmak zor zanaat gerçekten.

    birde kelebek atölyesinin düzenlediği bu etkinlik bir yarışma değil.sadece eğlenceli bir etkinlik.sen kafana göre minik sevimli şeylerle doldurup süsle kutunu.yarışma diye kasmana gerek yok.
    ben benim kutumu bitirdim 11 şubatı bekmeye başladım bile:)

    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. Funda'm, tatlım; her şey yoluna girecek. O işler de rayına oturacak merak etme sen. Aklını ferah tut, sende o neşe varken daha kolay gelirsin üstesinden.

    Kibrit kutularında inşaallah birbirimize çıkarız da el-aleme rezil olmayız :D Ne işimiz vardı bizim kibrit kutusuyla Allah aşkına :D hihihihihi

    YanıtlaSil
  9. çok zor canım işin.. esnaflık en zor işlerden biri..herkesle ayrı uğraşıcan dediğin gibi.
    bin çeşit insan var işte.. kendini yorma fazla..aklını yorma.. :)) iyi düşün hep.. :))
    mucxx

    YanıtlaSil
  10. Allah kolaylık versin Funda'cım
    Zordur, tahmin edebiliyorum ama yine de kendi işin iyidir.
    Kibrit kutusu çok şeker olmuş!
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. & senedir esnaf hayatının içindeyim,her haltla karşılaşıyo insan,müşterilerin cinsliğini geçtikte,çevre esnafın dangalaklığına hiç girmeyim ben,Allah hak yiyenlerin canını yesin deyim sen anla durumu...

    Ay o kibrit kutusumuuu,daha büyük bişi gibi gözüküyo,şu çocukların yaptığı kumlu bi boyama stili var ondan yapsan kolay olur:))

    Allah yardımcımız olsun,bende evde emanet oturuyom,eşyalarım gidici,çok bunaldım,hele kızımın odasına nasıl dayancam ben:((((((((ağlamaktanb içim çıktı..

    YanıtlaSil
  12. finallerim yüzünden kendime zerre zaman ayıramaz oldum :( ben de yapmak istiyorum bunlardan inşallah iki hafta sonra:(

    YanıtlaSil
  13. Fundacım Allah bolluk bereket versin işinize. Kibrit kutusuna ise bayıldım :)Küçümseme valla çok hoş. sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. smilenacım rabbim hepimize kolaylıkversin..

    kapkaracamdan kelebekim etkinlik de ben yanlış yazmışım kasmıyomda bişi yapamadım kii off off

    gülencim birlik olduktan sonra üstesinden geliriz evelallah.bilsem ne işimiz var:))keşkee birbirimize çıksak


    dominikacım vala herkese he deyip geçiyom napim gülüm ya

    YanıtlaSil
  15. yaşamın kıyısında tabiki kendi işim en azından kibrit kutusunu ben yapmadım ablacım.

    emine bak şimdi ben kötü oldum niye neden diye sormayacağım:(((

    cat yap yaptıklarınıda yayınla olur mu

    esincim amin canım kibrit kutususnu ben yapmadım nerde bende o yetenek:))

    YanıtlaSil
  16. canım tekrar hayırlı olsun işiniz.Allah kolaylığını ve bereketini versin inşallah.Bir süre sonra alışacaksınızdır herşeye.iyi insanlarla karşılaştırsın rabbim ve müşteriniz bol olsun.
    kibrit kutusu süper olmuş.merak ettim oylama yapılmıyormu?
    birde anneciğin neye üzüldü esnaflık işine mi?

    YanıtlaSil
  17. Canım allah kolaylık versin inşlh herşeyin hayırlısı olsun...

    Kutucuk çok tatttlıııı:)))

    Mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle..:)

    YanıtlaSil
  18. ceydacım amin inşallah canım yok yarışma değil aslında bir etkinlik şimdiye kadar 4tane kibrti kutusu heba oldu bilesin:)))

    aslıcım çok sağol tatlım

    YanıtlaSil
  19. Hayırlı nasipler ve müşteriler olsun sana kolay gelsin sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  20. sevgili sufi çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  21. insanlarla ugraşmak pek zor.hayırlı nasip bol müşterileriniz olsun

    YanıtlaSil
  22. ellerine sağlık canım çok hoş olmuş üzülme esnaflık zordur ama en azından kendi işinin efendisi kendin oluyorsun ne amirin ne müdürün oluyor başında hesap vereceğin hesabı sadece kendin tutuyorsun sevgiler azimle devam et kazanacaksın Allah çalışanın emeğinin karşılığını mutlaka verir.Bende bir bildirimin var hadi gel al canım

    YanıtlaSil
  23. allah kolaylık versın canım benim.

    YanıtlaSil
  24. başarılar diliyorum yarışmada inşallah işlerinde de daha makul durumlarla karşılaşırsın

    YanıtlaSil
  25. Biz iş istedik Allah nasip etti Fundacım. Hiç bir başarıya çiçekli yollardan gidilmiyor işte. Cilveleri de var. Bu arada bizim burada kadınlar gün yapmaya çok meraklı biz dükkanımızı günlere de açtık biliyor musun Mesela yarın için anlaştılar mantı yemeğe gelecekler. gerçi sen orada bayan olarak teksin biraz zor olur böyle bir şey ama fikir vermek istedim işte. Allah Yar ve yardımcımız olsun.

    YanıtlaSil
  26. yalnız kovboy öyle gerçekten..


    keyfeseyran evet haklısın canım ya..

    cansucum sağol tatlım..

    gececim sağolasın..

    reyhancım biz o tarz şeylere giremeyiz malesef gülüm..

    YanıtlaSil
  27. fundacım,blogunda biraz gezinti yaptımda çok güzel çalışmalar var,hediyenide aldım çok teşekkür ederim arkadaşım,zevkle hepsini kullanacağım.SEVGİLERİMLE yeliz

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe