3 Oca 2010

BENİ ÇOKKK MUTLU ETTİNİZ NE SÖYLESEM BOŞŞ!...

For You !
söze nasıl başlayacağımı bilmiyorum.!..öyle karmaşık duygularla doluyum ki..ne desem ne söylesem boş...
1 ocak benim doğum günümdü. gerçe 34 oldum yahu üzülüyorum ama bu üzüntüyü bile yaşayamadım çünkü blogumu açtım bir de ne göreyim....ablam bile aramadı biliyormusunuz unuttu kesin..GAMZELİ ANNE..  blogunda bana güzel bir jest yapan TASARIMDA BUGÜN ŞANSLICIMMMMMM    yazarı olduğum  faceblog-tr. gerçe bu aralar yazamıyorum ama...sevgili ali ikizkaya'da bana çok güzel bir doğum günü armağanı hazırlamış (görmek isterseniz buraya bir tık   FACEBLOG-TR ..(HEPİNİZE AYRI AYRI TEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM..arayan ,soran  telefon açan tüm blog dostlarım ALİ ABİM ,ŞANLIM ,GÜLEN'CİM İYİKİ TANIDIM SİZLERİ İYİKİ'...





31 yorum:

  1. canım bazı kişler unutulmaması gerekenlerdir sende onlardansın,bide hediyelrini yollamada problem çıkmasaydı tam süper olucaktı:)yeniden ve tekrar doğum günün kutlu olsun canım iyiki tanıştık sevgiyle kal....öptüm seni

    YanıtlaSil
  2. hala doğum günü tebriği için geç sayılmaz bence:))yeni yaşınızı kutluyorum,inşallah sağlık ve mutlulukla geçen bir yıl olur..

    YanıtlaSil
  3. Canımm mutlu yaşlar mutlu yıllar dilerim herşey gönlünce olsun. Sadece bu yıl değil tüm ömrünce...

    (Oğlumla doğum gününüz aynı.Gerçi 29 Aralıkta doğmuştu ama 1 ocak yazdırdık,nüfus kağıdına.)

    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  4. Doğumgünün kutlu olsun Funda,nice senelere..

    YanıtlaSil
  5. canımcım doğum günün kutlu olsun bitanem.Nice sağlıklı sevdiklerinle huzurlu,herşeyin yolunda olduğu süprizli bir yıl olsun.
    İyiki doğdun iyiki açtın bu bloğu... mutlu yıllar sana

    YanıtlaSil
  6. canım benim öncelikle mutlu yıllar. herşey gönlünce olsun.iyki varsın bende senı tanıdım. ayrıca şanslı süper unutmaz bu tarz incelikler. onuda çok özledim.sürpriz harıka mutlu mutlu yıllar sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Canım ya mahçup ediyorsun beni!sen daha fazlasını hak ediyorsun.Ne yaptım ki ben.feceblogda yazdığını yeni öğreniyorum canım benim.Bende seni iyiki tanıdım.Seni sevdiğimi hiç unutma tatlım.
    Yine yazıyorum iyiki doğdun.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Canım benim yaa doğum gününü geçte olsa kutlarım:((
    Kusura bakma ben bilmiyordum...

    Canımsın yeni yaşın umarım sana bol şans mutluluk huzur sağlık ve bir bebek getirir....

    :))

    İyi doğdun iyiki tanıdım seni doğum günün kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  9. sa.Canım, eşinle birlikte nice sağlıklı uzun ömürler dilerim..her şey gönlünce olsun,RABBİM,muradını en hayırlı şekilde nasip etsin amin..sevgiyle kal..A.E.O

    YanıtlaSil
  10. Doğum gününüz kutlu olsun. Hem yeni yaşınız hem yeni yılınız güzel olur umarım..

    YanıtlaSil
  11. Babam ve ablamın dogum gunuydu 1 ocak.. sevdıgım bır baska arkadasımın daha dogum gunuymus..

    Canım.. gecmıs dogum gununu yurekten kutluyorum... her ne dıledıysen...allahım katı ıle nasıp etsın sana...

    YanıtlaSil
  12. Sonradan kutlasak da kabul olurmu??doğum günün kutlu olsuuun nice güzel yaşların olsun:))

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Funda,
    Doğum günün kutlu olsun, sağlıkla, sevdiklerinle ve mutlulukla nice uzun güzel yıllar dilerim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. gamzelim o hediyeleri almış kadar oldum inan canım..


    allımorlu hiç geç olurmu olmas tabi:) teşekkür ediyorum.

    sevgili çınar ne çok aslında 1ocak ogluşununda doğum günü kutlu olsun..

    mosquito çok teşekkür ederim..

    ceydacım ya çok tatlısın sende iyiki açmışım gerçekten..

    YanıtlaSil
  15. cansucum şanslımız geri döndü.bend etatlım bende iyiki tanıdım sizleri..


    şanslıcım tekrar teşekkür ederim.faceblogda yazıyorum sevgili gülen varmısın demişti bende varım dedim.başladık..

    aslıcımmmmm bende her ne kadar seni görmesemde ayol gördüm ama :))msnde dimi tatlım çok sağol..

    ayfer ablacım hiçde boş geçmiyorsun beni allah razı olsun.a.e o.ablacım.

    ınuncu köyün adamı çok sağol yeni yıl güzel başladı umarım hep böyle devam eder.

    doğacım sevdiceğim..çok sağol amin canım.

    prima rima olmamı:)) çok sağolasın.


    yaşamın kıyısında çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  16. Hayatın boyunca mutlu olman bizim için çok önemli. Mutlu olmayı fazlasıyla hak eden canım Funda'm Sedef Erdi ve ben doğum gününü kutlayıp büyük büyük öpüyoruz.
    Seviyoruz kız seni :)

    YanıtlaSil
  17. nıca mutlu yıllara funda cım, bana en kotu gunlerımde mail ile halımı hatrımı soran, nadir insanlardansın, ıyıkı dogmussun, ve ıyıkı varsın.
    sevgilerimle cokcok
    kendıne ıyı bak..
    ne olur kusuruma bakma bırazcık gec oldu ama temız oldu :) sevgılerımle

    YanıtlaSil
  18. 2010 güzellikleriyle gelmişken yeni yaşında kutlu olsun ice sağlıkla ,huzurla bereketli yıllar olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  19. Merhaba arkadaşım..Yeni yaşın sana şans getirsin..Geçte olsa kutladık:) Nice yıllara sevdikleinle beraber..Mutlu kal..

    YanıtlaSil
  20. gülenim bende sizi çok seviyorum.

    pırıltılım bir nebze faydam dokunduysa ne mutlu bana.seni okadar iyi anlıyordum ki sebebplerini biliyorsun yazdım sana yalnız bırakmak gelmemişti içimden.ama iyi olmana okadar çok seviniyorumki pırıltılım 2010senin aşk doluu yılın olsun.sende iyiki varsın canım.

    paşakızı çok sağol

    YanıtlaSil
  21. kuzucmm wowowowo bakyrm heryerde sen..biz kutlamıştk bizdn bahsetmemşsn:(((sağlkla huzrla yeni yaşn sana bebiş gtirsn bzde sevlm siyah ojeleri aldm kokş yapcm onu:)))

    YanıtlaSil
  22. Çok seneler görün inşallah, doğum gününüz kutlu olsun, benim de yaklaşıyor, burukluk şimdiden sardı e tabi 42 olucam için sizlere üzülmeyin diyeceğim. bu arada mutlu yıllar size, sağlık ve huzur dolu günler temenni ediyorum. Ayrıca bloglarımı ayırdım, hobi güzellik, el sanatları ve mutfak ile ilgili konularda gelincik adlı sayfamdan sizlere ulaşıcam ve sizleri ordan da takip edicem, oraya da geldiğinize sevindim.Sağlıkla sevgiyle kalınız...

    http://gelinck.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. geç oldu ama canım iyiki doğdun nice senelere yeni yılda yeni umutlarla doğarmış
    sağlıkla huzurla mutlulukla nice senelere canım

    YanıtlaSil
  24. Fundacım bilmiyorum doğum günün olduğu mutlu yıllar canım,Allah uzun ömürler versin ağız tadıyla,öpüyorum çok..

    YanıtlaSil
  25. canım iyi ki doğdun nice yaşlaraa
    ben uzun süre uğrayamadım bloga malum taşınma telaşı evimde de kalamıyorum şua sıralar göçebe gibiyim:))şimdi ki bi kaçamak sadece..
    çok öpüyorum seni nice yaşlara ve iyi seneler

    YanıtlaSil
  26. Mutlu yaşlar mutlu seneler hepsi birden olsun o zaman canımcım,öpüldün !

    YanıtlaSil
  27. fik-i alem inanın zaman okadar çabuk akıyor ki birde bakmışım bende 42 olmuşum.keşke hep istediğimiz yaşlarda kalabilsek.

    sevimcim yeni mutlar doğdu bakalım hayırlısıyla..

    eminecim çok sağol tatlım bende kızı ve seni çık öptm..


    mektemcim sen işlerini hal yoluna koyda öptm senide.

    taze kahvem çok sağol tatlım.

    YanıtlaSil
  28. doğum gününüzü kutlarım :))

    sevgilerrr

    YanıtlaSil
  29. mutlu yıllaaaarrrrrr :))

    hem yeniyılın hem yeni yaşın çok çok güzel geçer inşallah...
    sana en güzel dileklerimi yolluyor kocaman öpücükler gönderiyorum :))
    34'ü karıştırma boşver :P

    YanıtlaSil
  30. ayşegülcüm teşekkür ederim

    dominikacım neden karıştırmayım?? eee vala gözxümü açtım kapadım baktım ki hiiiiiiiiii 34 olmuşum yaa:((((

    YanıtlaSil
  31. haylaz perim zuzucum sizlerden ilerleyen vakitlerde söz edeceğim kıskanma hemen:)) bebiş olsunda sen kokş yap gülemde rakçı :)))

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe